Garantijas noteikumi
Sveiki, mūsu cienījamais klient!
Mēs novērtējam jūsu uzticību un vēlamies nodrošināt, lai jūsu iepirkšanās mūsu mēbeļu internetveikalā būtu pēc iespējas patīkamāka. Lūdzu, izlasiet mūsu preču garantijas un pretenziju noteikumus:
1. Garantija
1.1. Sofa Baltica piedāvā 24 mēnešu garantiju uz visām pirkuma veiktajām mēbelēm, sākot no mebeles saņemšanas datuma.
1.2. Garantija neattiecas uz bojājumiem, kas radušies nepareizas lietošanas, ķīmisko vielu iedarbības, dabas katastrofu, nelaimes gadījumu vai citu ārēju faktoru rezultātā (piemēram,tiešo saules staru ilglaicīga iedarbība) .Garantija attiecas tikai uz defektiem materiālos vai ražošanas kvalitāti, kas var ietekmēt mēbeles.
1.3. Garantija zaudē spēku ja mēbeles ir modificētas vai remontētas bez mūsu piekrišanas, kā arī preces nepareizas lietošanas gadījumā.
2. Garantijas process
2.1. Lai saņemtu garantijas pakalpojumu, klientam nepieciešams sazināties ar mums , norādot kvīts vai rēķina numuru, kā arī, sniegt detalizētu defekta aprakstu un pievienot attēlus, kas parāda defektu. Mēs nosūtīsim jums norādes par turpmākajiem soļiem.
2.2. Pēc defekta apstiprināšanas mēs izvērtēsim, vai veikt remontu vai piedāvāt jaunu, līdzvērtīgu mēbeli. Ja attiecīgā mēbele vairs nav pieejama, mēs piedāvāsim alternatīvu vai atmaksāsim pirkuma summu.
3. Garantijas nosacījumu izmaiņas
3.1. Mēs paturam tiesības mainīt vai paplašināt garantijas nosacījumus, iepriekš informējot klientus par šādām izmaiņām.
3.2. Garantijas tiesības nav pārnesamas uz citu personu vai klientu.
4.Klienta pienākumi
4.1. Klients ir atbildīgs par mēbeļu pareizu lietošanu un apkopi, lai saglabātu garantijas spēku.
5. Transporta izdevumi
5.1. Visi transporta izdevumi, kas saistīti ar garantijas remontu vai aizvietošanu, ir Sofa Baltica atbildība, ja netiek konstatēts, ka defekts radies no pircēja puses.
Paldies, ka izvēlāties mūsu mēbeļu internetveikalu! Jautājumu gadījumā lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: info@sofabaltica.lv
Ar cieņu,
Sofa Baltica
Atgriešanas un garantijas nodaļa